پسر منم کم شده غذا خوردنش بدغذا گفتن زوده حالا چون من چیزایی که اولین بار نمیخوردو بهش بعدها دادم خوردش خیلی شیطون میشن بچها تو این سن بخاطر اونه که کم غذا شدن
به زووووور بهش میدم خیلی لاغره به زور ندم هیچی نمیخوره
من ول کردم دیگ
خودش چن تا قاشق بخوره ک هیچی
نخوره هم نمیزاره ما بدیم
جدیدا فقط خودش میخاد بخوره و خودشم خیلیییی کم در حد دو سه قاشق
دیگ بیخیالش صدم قبلا خیلی حرص میخوردم ،چاره چیه دیگ
هیچی میسوزیم و میسازیم 🥲 من با تلویزیون میدم و هزارتا وسایل. تاپیک گداشتم یه دونه
دختر من با گوشی غذا میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.