تو این سن برای نفخ بخ
ه بچه هاتون چی میدین؟

۳ پاسخ

بزارش به شکم یکم باد خالی کنه اوکی میشه

دکتر به من گفت اب جوش نبات با عرق نعنا بده

نفخ نداشت تواین سنا و نداره الانم شیر خودتو اگه میخوره اونو اصلاح کن میتونی گل گریپ ایرانیه بدی تو غذاهاشم میتونی کمی زیره سبز بریزی هرروز و همیشه نه هفته ای یکی دوبار

سوال های مرتبط

مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی
مامان رادمهر و راوین مامان رادمهر و راوین ۹ ماهگی
مامان اِلین موفرفری😍 مامان اِلین موفرفری😍 ۱۶ ماهگی