یه دلیل بیارید من اینو نخورم 😂😅

تصویر
۳ پاسخ

مگ خونتون سرده ،من تاپ میپوشم تو خونه🥹🤦🏻

ای جونم خدا حفظش کنه😍
چقدر میپوشونیش🫩

دیگ نداری دوباره بخوریش

سوال های مرتبط

مامان حامی کوچولو🧿💙 مامان حامی کوچولو🧿💙 ۱۶ ماهگی