همین الان ببر پسرم ۳ ماه و نیمشه امروز بردم بچه ام یکسره گریه میکنه پسر بزرگم چهل روزگی بردم خیلی راحت بود بزرگ که میشن پاهاشون رو زیاد تکون میدن دردش بیشتر میشه
باید قبل ۳ ماهگی ببرین برا ختنه
قبلش شیاف استا ۱۲۵ بزارین بعد ببرین ختنه کنه بعد شربت دیفن بدین
سلام عزیز ختنه کردی اگر کردی پیش کدوم دکتر
ختنه کردین به چه روشی انجام دادین راضی بودین؟من بچه م کولیک داره همش زور میزنه میتونم الان ختنه ش کنم؟
شربت دیفن و قطره استا دادم قبل ختنه و بعد از اون دکتر گف اگ بیقرار بود هر ۴ساعت استا بده که ندادم دیگ
روز پنجم هم حلقش افتاد
صبببببببر😂خودشون بیحسی میزنن
بچه بزرگ. که بشه دردشو بیشتر حس میکنه
منم خیلی استرس داشتم وقتی خواستم ختنه کنم هی عقب مینداختمش ولی هر چی زودتر بهتر اصلا هم دلشوره نگیر خیلی راحته
شوهرم به هیچ عنوان راضی نبود ک ببر چون بچم خیلی کوچیک بود با وزن دو کیلو بردمش الآنم خدارو شکر میکنه که بردم راحت شده بچه
من ک پس فقط بردم دکتر ببینه چرا گریه میکنه ک یهو گفت چسبندگی داره و هنو ما داشتیم تصمیم میگرفتیم ختنه کنیم یا ن ک تموم کرد🤣🤣🤣ولی خدا خیرش بده راحت شدم قبل 40روزگی
حمامش کنشب قبل، هر دکتری فرق داره که چطور مراقبت کنی، من پسرمو ۴۵ روزگی سنتی ختنه کردم، دکتر بم گفت تا نیم ساعت قبل ختنه بش شیر نده و مادر یا کسی یه بچه باش آروم میشه حتما باشه، اول آمپول بی حسی زد که یکم کریه کرد بعد ربع ساعت که انجام داد در حین عمل شیر میخورد و مامان خودم هی نازش میکرد و قربون صدش میرفت اصلا اذیت نشد بعدش هم ادرار اول کریه کرد و دکتر گفت نیازی نیست پوشاک بزرگ تر بپوشی
من بیست روزگی بردم هیچی پمادی نزدم فقط روز پنجم روغن نارگیل زدم افتاد حلقش
وای ختنه کردن واسم کابوس شده
مام میخوایم این هفته ختنه کنیم
و برای دردش دکتر خودش شربت سفالکسین دادو ی استامینوفن پاراکید
من پسرمو شنبه هفته پیش ختنه سنتی کردم الانم خوب شده قبلش فقط حموم ببرش ک تا خوب نشده نمیتونی ببری و اگه سنتی ختنه کردی پماد میده بزنی و بتادین ب من اینارو داد و روزی ی ساعتم باز بزارمشش همین
من پسر قبلیمو۱۳روزگی بردم خیلی خوب بود و زودم خوب شد،این پسرمو یک ماهگی بردم چون خیلی ریز بود گفتم جون بگیره
هر چ کوچکتر بهتر
پسر من ۲۰ روزش بود ختنه اش کردیم
به روش سنتی
آقاهه اومد خونه انجام داد
منکه دلشو نداشتم بمونم ببینم اما همسرم گفت اول براش آمپول بیحسی زده
۱۰ دیقه یه ربع صبر کردن بعد ختنه اش کردن
بچه اصلا متوجه نشد...اصلا گریه نکرد
فقط وقتی آمپول بیحسی زد گریه کرد
بعدم پانسمانش کرد و دادن من شیرش دادم
دوسه روز اول پوشک بزرگتر و شل میبستم براش
موقع تعویض با دستمال مرطوب پاکش میکردم،ختنه گاهشم با اب بتادین رقیق شستشو میدادیم،از اون داروی بی حسی هم داده بود بهمون که اگه بیقراری کرد بریزیم روش
سر سه روز بردیمش حمام و تمام
اصلا نه دارو دادم،نه زخم شد،نه بخیه داشت.. هیچی
خداروشکر دستش خوب بودو این مرحله رو براحتی گذروندیم...
نوازش
قبلش حمام ببرش و سیرش کن
پستونک همراهت باشه
بعدش داروهارو سروقت بده بعد هربار عوض کردن اگر به روش حلقه میخوای ختنه کنی دور حلقه رو با پماد تتراسایکلین چرب کن
من از روز سوم روزی یه ربع تو آب ولرم رو به گرم می نشوندمش
قبلش ببرش حموم چون تا چند روز بعد نمیتونی ببریش از ۲ساعت قبلم باید ب اندازه وزنش قطره استامینوفن بدی بعدم ک پماد میده باید بزنی و بهداشتشو خوب رعایت کنی اگ حلقه میزاری مراقبش باشی تا خوب بشه و حلقش تو بیفته اگم بخیه میزنید باید حواست باشه بخیه ها باز نشن تا وقتی ک خوب بشن و خودشون بیفتن
سوال منم هس ...موندم چن ماهگی ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.