هم هفته من نینیتون تکون میخوره؟؟ واسه من هیچی حس نمیکنم طبیعیه

۹ پاسخ

سلام من ماه سوم بارداری ام هیچی حس نمیکنم .حتی ویار هم ندارم طبیعی ایا؟

جفت قدامی دیر تر میفهمی اگر هم یک مقدار وزنتون زیادتر باشه هم همینطور

من جفتم قدامی از کی حس‌میکنم؟؟

اگه جفتت قدامی طبیعی
من جفتم خلفی تقریبا از ۱۵ حسش میکنم

زوده هنوز .. من از ۲۲هفته حس کردم

منم حس نمیکنم

من تا الانم حس نکردم

منم حس نمیکنم

منم حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ویکم بارداری