سلام
سردرد زیاد دارم میتونم قرص سرماخوردگی بخورم!!!

۹ پاسخ

سردردی خب استامینوفن بخور. برای چی قرص سرماخوردگی!!!؟

فقط میتونی قرص استامینوفن ساده بخوری اونم ن همیشه

من رفتم دکتر استامینفن جلد قرمز ها بی ضرره از اونا بخور

نه عزیزم نباید بخوری فقط استامینوفن ۳۲۵ بخور اونم خیلی کم

نه سرماخوردگی خوب نیست،استامینوفن ساده بخور

چای با کمی زنجبیل بخور

نه سرماخوردگی خوب نیست

شاید فشارت بالاس

سلام نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یاسین تو دلی💙 مامان یاسین تو دلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری