۷ پاسخ

عزیزم این بیسکویت بالای دوازده ماه هست روشم زده

چرا انقد زود غذا شروع کردی؟

بیسکویت زوده گلم سرلاکشو بگیر برای پایان ۶ هست بیسکوییتش زوده حالا دندون نداره که ۸ ماهگیه

از کجا گرفته عزیزم

پسر من دوسش نداشت.مادر و بیشتر دوسداره

عالیه با اب جوش لهش کن بهش بده
دستش درد نکنه

خوبه
خوش مزست
مراقب باش گلوش نپره
با اب جوش لهش کن بخوره چون دندون نداره ولی من کامل میدم دستش

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی