خانوما ادرار پسرم کم شده چیکار کنم

۳ پاسخ

اینطوری رفلاکسی میشه ...سر بچه همیشه بالا باشه...ادرار کم یعنی بچه شیر کم خورده

زیاد بهش نده..وعده هارو بیشتر کن حجم رو کمتر

شیر م ۶۰ تا میخوره ۹۰ تا میدم همه رو باهم بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات🩷🍓 مامان نورا سادات🩷🍓 ۷ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی