بله من دخترمو با تنبلی تخمدان که داشتم باردار شدم
اسم این برنامه چیه
این چ برنامه ای؟
اره من داشتم باردار شدم
اره منم تنبلی تخمدان شدید داشتم وماه آخر با نهایت ناامیدی دکترم وخودم باردارشدم
ارع عزیزم میشه منم کیست داشتم باید زیر نظر دکتر باشی فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.