۱۲ پاسخ

یکم کمه گلم به تغذیت برس

نسبت به هفته ات کمه
صبحانه یه روز حلیم بخور که بمب وزن گیریه یه روز تخم مرغ ابپز
میان وعده بادوم و گردو
شیر و بستنی
مرغ و گوشت زیاد مصرف کن کبابی باشه که چ بهتر

منم دقیقا ۳۱ هفته و ۱ روز که رفتم وزنش ۱۶۰۰ بود
۱۰۰ گرم از نینی شما بیشتر
دکتر بهم گفت مناسبه
حالا شما هم ببر ببین دکتر چی بهت میگه

ننوشته زایمان زودرس میکنم یا نه

همه چی نرماله که خداروشکر
وزنشم تو این هفته اوکیه

اگه‌ میتونی‌ تخم‌ مرغ‌ وبستنی‌ بخوریکم‌ وزنش‌ بره‌ بالا‌ کمه

عالیه هم وزنش هم صدک

یکم تغذیتو بیشتر کن. همین

وزن نی نی
خورده ای ۱۵۰۰
یک کیلو پانصد گرم

اره خوب هستش وزنش ۱۵۰۰هست یا ۲۰۰گرم کمتر یا ۲۰۰گرم بیشتر

همه چیزش عزیزم خوبه‌وزنشم ۱۵۰۰
سفالیک هم هست یعنی به سره

یکم کمه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙👶🏻 مامان پسرم💙👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی