سلام مامانا خوبین بنظرتون چرا اینقد جنسیت ها تغییر میکنه

۴ پاسخ

عکس سونوت ک صددرصد دختره ابدا تغییر نمیکنه مطمئن باش😂😂

مگه مال شما تغییر کرده؟

کم میرن سونوگرافی، مثلا انومالی میرن جنسیت میگه بهشون،دیگه نمیرن تا سونو رشد اونموقع هم دوباره جنسیت نمیپرسن

یعنی چی منظورتونو نگرفتم؟؟

سوال های مرتبط

مامان 💞مــایــســا💞 مامان 💞مــایــســا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهشتم بارداری