س‌خانوما من هوس فست فود کردم میتونم بخورم‌

۸ پاسخ

منم فست فود خور شدم

من همه چی خوردم هم پیتزا هم ساندویچ میخوای بخور خودتو عذاب نده عزیزم

من که اوایل دلم یبار خواست سه تا گاز همبر خوردم سه روز بالا میاوردم

آره من که فقط میتونم فس فود بخورم

نوش جونت عزیزم من چندبارخوردم

اره عزیزم میتونی بخوری

زیاد نه. در حد یکبار که دلت کشید بخور. چون زیادش خوب نیست سنگینه و دیر هضم

فک میکنم نخوری بهتره تا سه ماهت تموم شه
ولی در حد هوس ی گازی بزنی عب نداره

سوال های مرتبط

مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری