۴ پاسخ

کاچی
با کمربند شتر یا یه شال ببند گرم بگیر شکم و کمرتو
کیسه نمک گرم کن بذار
چربش کن

این دوستایی ک داروی شیمیایی پیشنهاد کردن بدترین دشمنان هستن متاسفانه
شما با خورد مفنامیک اسید و هر مسکن تو دوران پریودی باعث نابودی خودت میشی، عزیزم دوست گلم، شما باخوردن کاچی، دمنوش هایی مثل بابونه کمپرس گرم و ماساژ دردتو کنترل کن، میدونی با دارو خوردن چ ظلمی ب حق خودت میکنی، اکثر اینایی ک دارو میخورن تو پریودی ، کیست و هزار مریضی میگیرن

مفنامیک اسید هم میتونی بخوری ولی شیاف دیکلوفناک خیلی جوابه

استامینوفن ساده ۵۰۰
پروفن
شیاف دیکلوفناک هم میشه بذاری

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی