خانمامن‌بچم عرضیه اگه نچرخه چندهفته زایمان میکنم؟

۶ پاسخ

میچرخه عزیزم واسه منم عرضی بود 34 هفته رفتم دکتر گفت سفالیک شده

بچت که عرضیه تکوناش چجوریه

۳۸ و ۶ روز

تا ۳۸ و ۴ روز سزارین تا ۴۰ طبیعی
اگه تا ۳۷ نچرخه سزارینت میکنن

به احتمال زیاد ۳۸ هفته تا ۳۹هفته

اگه نچرخه تا ۳۸ هفته و چند روز سزارین میشی فک کنم اکه بچرخه تا ۴۰ هفته وقت داری طبعیی زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی