۴ پاسخ

چیز تب سرد نخوردی

جدیدا سرماخوردگی اومده علائمش همونه منم گرفتم ببین اگه بعد دفع و عذر میخوام باد روده بعدش دلپیچه دل درد کم بشه از سرماخوردگیه اگه نه من بقیشو اطلاع ندارم

من هر روز اینجوری ام😄

سردی جات و چیزای نفخ آور نخور

سوال های مرتبط

مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی