۵ پاسخ

منم رفتم تو ماه هشت اینجوریم نگران نباش

منم ویرووس گرفته بودم دل‌پیچه های شدید داشتم می‌گرفت ولی میکرد بعدشم بالا میاوردم و اسهال شدم

واي هم دردم🫩

فکر میکنم طبیعیه

چای نبات بخور چای زنجبیل

سوال های مرتبط