معده درد طبیعیه نفس می کشم درد می گیره

۳ پاسخ

من همش معده درد دارم و احساس پری معده هیچی نمیتونم بخورم تازه قرص پنتوپرازول هم میخورم ناشتا

دقیقا منم

آره گلم

سوال های مرتبط

مامان مبین ومعجزه💙🩵 مامان مبین ومعجزه💙🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری