سلام خانما توی هفته من درد پریودی طبیعیه؟ گاهی می گیره و ول می کنه

۴ پاسخ

اره طبیعیه عزیزم

آره عزيزم اگه تهت نظر دكتر هستي و همه چيز چك شده اين درد ها خفيف هست باهات

حتما چکاپ برو. منم هفته ۱۲ اینجوری بودم، رفتم سونو متوجه شدم جفتم پایینه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بنده خدا🌱 مامان بنده خدا🌱 هفته نوزدهم بارداری