تو هفته من گاهی درد پریودی طبیعیه؟

۲ پاسخ

عزیزم برو دکتر بهتره چون منم همین جوری بودم همچنین دردای داشتم ۴ ماهم بود سقط شد 🖤

اگه کم باشه اره اگه شدتش زیادباشه و تند تند دردت بگیره باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان فاطمهفاطنه مامان فاطمهفاطنه روزهای ابتدایی تولد
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مَهیار 👶🏼 مامان مَهیار 👶🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری