خانوما درد پریودی طبیعیه تو هفته های من؟؟

۴ پاسخ

بله منم داشتم و دارم

اره عزیزم منم دارم اونم چون هی جنین داره بزرگتر میشه هی رحم داره جا باز میکنه ب ا جنین و و کم کم جنین داره بزرگ میشه ک بره سمت شکم دیگ پس اون درد ها طبیعی هستن

منم گاهی کمردرد یا زیر شکمم درد میگیره فکنم طبیعی باشه دیگه

ارع استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان بنده خدا🌱 مامان بنده خدا🌱 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد