من انقد گشنمه و همه چی میخورم زیاد اضافه کردم الان رژیمم، کاش تعادل داشت نه کسی حالش بد میشه نه ولع غذا میداشتیم، خسته شدم انقد همش گشنمه و نباید بخورم خیلی، دیابت بارداری چیه این وسط اخه :( گفت اگه رعایت نکنم باید دارو بخورم
من سیرابی خوردم واقعا عالی بود تهوع رو انداخت امتحان کن
منم کاش زود بگذره
منم از هیچ غذایی خوشم نمیاد فقط میتونم میوه بخورم
وای منم
b6بخور مشکلی نداره تا روزی سه تا مجازه
منمممممممم😭🥲
منمممم
شش روزه لب ب برنج نزدممممم.
چ قرص ضد تهوعی میخوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.