خانما سلفری یعنی چی

۶ پاسخ

من آزمایش دادم گفت ده روز دیگ جوابش انقد استرس دارم ک نگو

الان من هم سونو انتی دادم وآزمایش مگ خانمای باردار انجام نمیدن همه

آزمایش NIPT
برای کسایی که ازدواج فامیلی کردن یا سنشون بالای ۳۵ ساله و کسایی که تو خانواده مثلا سندروم داون دارن . آزمایش ژنتیکه مطمئن بشن بچه مشکل نداره. از DNA بچه که تو خون مادر هست

این آزمایش خوب باشه صدرصد جنین سالمه و اینکه برای همه نیاز نیست

تصویر

آزمایشه که اگه انتی مشکلی نشون بده میگن برو سلفری بده دقیق بررسی میکنن جنسیت هم مشخص میشه توی سلفری بعضیا برای جنسیت میرن
ازدواج فامیلی و مشکل خاصی توی فامیل و خانواده هم باشه سلفری ضررویه

ازمایش ژنتیک

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان لئا مامان لئا هفته چهاردهم بارداری