خانما کیا امگا ۳ این مدلی استفاده میکنن

تصویر
۴ پاسخ

من استفاده کردم

من میخورم یه کپسول ژله ای زرد رنگه
یه روز در میون میخورم

هرروز میخوری؟

ازمن کپسول ژله ای زرده

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی