خانمای هم هفته من ،دمیترون نمیخورید برای تهوع؟؟

۱۱ پاسخ

من میخوردم ولی متاسفانه یبوست خیلی اذیتم میکرد

من میخورم هرچی اینجا میگن نخور ولی واقعا نمیشه خب اگر حالت تهوع داشته باشیم نتونیم غذایی چیزی بخوریم ک بیشتر ضرر میرسه به جنین تا با یدونه قرص

من ب ۶ میخورم

من از اول نخوردم‌ حالت تهوع هم بو ها خیلی اذیتم میکنن

من نمیخورم دکتر گفت عوارض داره زیادیش

نه گلم من ک نمی‌خورم دکترم گفت باعث ناهنجاری جنین میشه فقط بهم ب۶ داد با یه قرص معده برای سوزش معدم

من باخوردن ب۶و میتوکلومید.بازحالت تهوع دارم وتنهام تاعصرک شوهرم بیاد یعنی میمیرم زنده میشم

من دکترم بهم نداد گفت عوارض داره

نه گلم من نمیخورم

من متوکلوپرامید میخورم هر ۱۲ ساعت

چرا من از هفته پنج دارم میخورم نخورم نمیتونم دکتر گفت مانعی نیست

سوال های مرتبط

مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری