سلام کسی هست که قرص اسنترا بخوره ؟؟

۲ پاسخ

من قبل بارداری میخوردم برا افسردگی خفیف
خوب بود

من چند ماه پیش دوتا خوردم ریزش موی شدید گرفتم موهام ریختن

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۶ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی