کسی اسنترا میخوره اینجا

۲ پاسخ

من یکبار خوردم چنان حالم بد شد. میگفتن تا ۲ هفته طبیعی بود. ولی من ۳ روز خوردم ولش کردم. خیلی حالم بد شد. تپش قلب. استرس

مامان من میخوره

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۶ ماهگی
مامان کیاشاه مامان کیاشاه ۱۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۱ ماهگی