۴ پاسخ

گلم میگم شما چند میخرید؟من۶۰ تاشو رو دفترچه بهم۱۳۸۰داد😕

منم گیر نیوردم سرتالین گرفتم خوبه

پیش ما خیلی وقته که خیلی کم میدا میشد یعنی از ۲۰ تا دارو خونه یکی داشت الانم ک هیجی اصلا

من ماشین ندارم داروخانه بهم خیلی دوره وگرنه برات می‌خریدم منو ببخش که شرایطش رو ندارم

سوال های مرتبط