سلام عزیزان میگم ۳۷درجه تب میشه؟

۴ پاسخ

تب نیست ولی بدنش گرمه

سلام عزیزم بله اما خفیف....از ۳۶/۵ تب حساب میشه سعی کن لباس بچه رو کم کنی محیط گرم نباشه....مایعات زیاد بخوره که تند تند دستشویی کنه تب بالاتر نره

نه عزیزم

نه گلم دمای طبیعی بدن

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۲ سالگی
مامان پسر و فرشته ها مامان پسر و فرشته ها ۱۳ ماهگی
مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی