کسی بوده بارداری قلیون کشیده باشه؟؟؟

۹ پاسخ

قلیون نکشیده اینه وضعمون قلیون بکشیم چی میشه 😂

منم تا۴ماه پیش هرشب قلیون میکشیدم ۱۰سال میکشیدم خیلی سختم بود تاهمین چندوقت پیشم همش هراز گاهی رو کشیدم ولی دیگ واقعا میلی هم بهش ندارم ی مدت ک نکشی از سرت میفته الان بهم بدن هم نمیتونم بکشم چون میلی بهش ندارم ی مدت نکش میدونم سخته ولی ازسرت میفته

نهههه
رو مغز بچه اثر میذاره

من سه ماه اول میکشیدم ولی نمیدونستم باردارم تو بچه اولم نه الان

من یادمه تو جشن تعیین جنسیت بارداری قبلیم یواشکی یکم کشیدم😁😁

نکن خوب نی

نکش لطفا. اونقدرام واجب نیست

انقد واجبه بکشی؟؟؟

بارداری گلم نکش ضرر داره خیلی

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🕌شکلاتی🕌 مامان 🕌شکلاتی🕌 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد