من الان ۱۳ هم میرم سونو فولیکول ینی سونو واژینال دگ درسته؟

۲ پاسخ

اره اکثرا واژینال انجام میدن
منم امروز میرم

واسه من شکمی بود برای اندازه فولیکول

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته دوازدهم بارداری