خانوما کیا لقاحشون دیر گرفته وبچشون پسر شده

۹ پاسخ

من لقاحم خیلی دیرگرفته بچم پسره ولی فک نکنم ربطی داشته باشه

از کجا بدونیم لقاح کی اتفاق افتاده خب

من بارداری اول لقاح دیر بود پسر بود سقط شد

من بارداری اول لقاح دیر بود پسر بود سقط شد

بستگی به اینم داره که کی اقدام کردی!
اگر فاصله اقدام با تخمک گذاریت زیاد باشه (مثلا ۳ روز)
دختر میشه

من این یکی لقاح دیر گرفته ولی نگف چیه گف مشخص نی😫😫

سلام مامانی گل
گرو
مامانا باردارا میایی روبیک
@Ss_4_0_2

مگه ربط داره ؟

من ولی فکر نمیکنم ربطی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۳ ماهگی
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری