انقباض ب چی میگن تو بارداری

۴ پاسخ

ی دردی شبیه دلپیچه اس زمانی ک ببخشید اسهال یا یبوست داری حس مدفوع داری ولی اون بچس مدفوع نیس این دلپیچه میپیچه برای چند ثانیه ول میکنه انقباض اینه سفت کردن بچه ک طبیعیه

شکمت سفت و شل بشه زیر شکمت درد بگیره مث درد پریودی بیاد سراغت

شکم یهو سفت میشه شل میشه
تایماشم منظمه

وقتی بچه خودشو داخل شکمتون سفت می‌کنه میشه انقباض منم دارم ی دفعه ی طرف شکمم خودشو سفت مبکنه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونم مامان دلوین جونم ۱۲ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی