طول سرویکسم ۲۸ بود😩🥺

۱۰ پاسخ

خوبه ۲۸ چرا استرس داری استراحت کن شیاف بذار

زیادم بد نیس

استراحت کن چیزای سنگین بلند نکن..من ان تی ۲۹ بودم دیگ خیلی مراعات کردم شده ۳۲ خداکنه بره بالاتر😫

استراحتت بیشتر کن دراز باش

منم ۲۳ام استراحتم ☹️

عزیز استراحت ت رو بیشتر کن

منم از ۲۹ اومدم رو ۲۱ استراحتم

من فک کنم تو هفته شما پایین تر بود دکتر گفت الان دیگه مهم نیست اگه شیاف استفاده میکنی قطع نکن و مراقبت کن استراحت کن و فشار به خودت نیار چیزی نمیشه

منم از هفته ۲۵ شدم ۲۸
استراحت داده و گفته کمتر بشین و بیشتر دراز بکش

درد داشتی استراحت نبودی مگه
واژینال؟!

سوال های مرتبط

مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وسوم بارداری