ی نگاه به سونو من میندازید
شکمی بود

تصویر
۳ پاسخ

زود رفتی
همچیم خوبه
بمونه دو الی سه هفته دیگه برو

مبارک باشه
باید ۴۸ساعت بعد تکرار کنید بتارو
اما خیییییییلی ریزه زود رفتید سونو

دو هفته دیگه سونو بده و ی ارمایش تیتر بتا و ی اچ سی جی هم بده

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام هفته چهاردهم بارداری