سلام بچه ها یه نگاه میندازین به سونو

تصویر
۳ پاسخ

نرماله ۶هفته و۴روزته قلب هم تشکیل شده

همه چیزت عالیه عزیزم

عزیزم اوکیه
اون کیسته هم بعد از چن هفته ب مرور جذب میشه میره اصلا نگرانی نداره

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان آقانیکان مامان آقانیکان قصد بارداری
مامان جوجو ممد🐣🐣 مامان جوجو ممد🐣🐣 هفته نوزدهم بارداری