مامانا جواب آزمایش من یه نگاه میندازین

تصویر
۳ پاسخ

جوابت عالیه قند و ادرار خوبه اون مقدار کم باکتری و اپیتلیال هم احتمالا با ترشحات واژینال آلوده شده چون کشت منفی شده اهمیتی نداره

اوکیه

تقریبا همه چی خوبه عزیزم
فقط یه کوچولو باکتری تو ادرار هست که اونم به دکترت نشون بده خودش راهنماییت میکنه

سوال های مرتبط

مامان جیگرم🩵👶🏻🩵 مامان جیگرم🩵👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری🧿 مامان پسری🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری