خانما جواب ازمایش ان تی مو ی نگاه میندازین🥺🥺

تصویر
۱۱ پاسخ

اینم ی صفحه دیگه

تصویر

ببین نگران نباش آزمایش میدی دوباره میگه خوبه احتمالا عدد آنتی بالا بوده ریسک زده عدد آنتی چند بود؟

ریسک داره عزیزم ولی نگران نباش ازمایش منم ریسک داشت سلفری دادم بچم سالم بود
خیلیارو ریسک میزنن

عزيزم استرس نگير نشرن دكترت بده احتمالا ازمايش ديگه برات بنويسه

ریسک داره ولی اصلا استرس نکن اکثرادرغربالگری اول ریسک میزنن تاغربالگری دوم مجبوربشین بدین
سلفری یاامنیومیدی خیالت راحت میشه گلم

ریسک داره

اینم ترجمش

تصویر

عزیزم یکم ریسک داری احتمالا دکتر بفرسته آزمایش سلفری بدی

بفرما ترجمه آزمایش

تصویر

عزیزم فکرکنم آزمایشت ریسک داره

گوگل ترجمه کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان بهاروپناه😍 مامان بهاروپناه😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری