۴ پاسخ

گاهی وقتا آره خونرسانی رحم میگن

آره عزیزم میگن خون‌رسانی به رحمه

برای منم اینجوریه

بچه الان خیلی کوچولوعه معلوم نیس
شاید نفخ داری یا یبوست؟

سوال های مرتبط