۶ پاسخ

ب6بخور ارومت میکنه

قرص ب6بهم داده این خو برا تهوع نیست

سر خود که نمیشه قرص بخوری ولی دمیترون واسه حالت تهوعه دکترت صلاح دونست میده برو پیشش

قرص سرخود نخور برو دکتر تا برات بنویسه..

قرص نه سیب بخورین معده خالی نباشه

باید بری کانادا و اتریش تا خوب شی

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی من❤😍 مامان کوچولوی من❤😍 ۶ ماهگی