۴ پاسخ

آخ اخ من دارم از دردش میمیرم

این درد خیلی وقته دارم چیز نگران کننده ای نیست

منم اینطورم هیچ راه نداره من رفتم دوکتور

رگ‌سیاتیکته حتما

سوال های مرتبط