۹ پاسخ

دکتر به من داد برا سرفه هام . فک نکنم مشکلی داشته باشه

من خوردم برا سرفه دکتر داد

نهه..

من خوردم هم برم هگزین و هم دیفن

نخوری بهتره

تصویر

جواب هوش مصنوعیه

شربت برم‌هگزین (Bromhexine) در بارداری 👶💊
به‌طور خلاصه:
✅ در بارداری معمولاً بی‌خطر محسوب می‌شود و برای رقیق کردن خلط و کمک به دفع آن در سرفه‌های خلط‌دار استفاده می‌شود، اما بهتر است با نظر پزشک مصرف شود.
نکات مهم بر اساس سه‌ماهه بارداری
سه‌ماهه اول:
احتیاط بیشتر لازم است. اگر علائم خفیف است، بهتر است اول از روش‌های غیر دارویی استفاده شود.
سه‌ماهه دوم و سوم:
معمولاً ایمن‌تر است و در صورت نیاز با دوز معمول قابل مصرف است.
دوز رایج
معمولاً: ۵ تا ۱۰ میلی‌لیتر، ۳ بار در روز
(حتماً دوز دقیق روی شربت یا نظر پزشکتان را ملاک قرار دهید)
عوارض احتمالی (نادر)
تهوع یا دل‌درد خفیف
سرگیجه
حساسیت پوستی (خیلی کم)

سر خود نخور از دکتر بپرس

چی هست؟ واسه چیه؟

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری