سلام
تو اقدام برم دندون پزشکی اشکالی نداره ؟

۴ پاسخ

اواخر سیکل نرو ولی تا اواسط سیکل اشکالی نداره..

سلام ،مشکلی نداره، قبل اینکه باردارشی بروکارای دندونپزشکیتوانجام بده

اگه میدونی باردار نیستی برو
ولی اگه شک داری نرو

نه عزیزم مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فرشته کوچولو🪽 مامان فرشته کوچولو🪽 هفته شانزدهم بارداری