خانوم ها باید سبزی هم نخورد برای نفخ بچه ام دادره

۲ پاسخ

نعناع و ریحون میشه خورد

اره نباید بخوری چون نفخ داره ولی من خیلی کم میخورم که عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۳ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۳ ماهگی