۶ پاسخ

راستی پی وی ت واسم بالا نمیاد عزیزم واسه خودم چی بردارم برای سزارین؟

فک کنم حبوبات رو از شب قبل بذاری تو آب اوکی باشه عزیزم

حبوبات، همه سالاد ها، شیر، بادنجون نخور

عزیزم همه چی میتونی بخوری فقط حبوبات از شب قبل با اب داغ تو فلاسک خیس کن خیلی خوب بادش گرفته میشه
عدس و لپه ام دو ساعت قبل خیس کن مخصوصا عدس خیلی نفغ زیادی داره

گوشت گوسفندی،مرغ کبابی،مغزیجات

واقعا سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی