خانما تو‌دوران شیردهی چیا میخوردین که بچه نفخ نگیره

۳ پاسخ

بعد ۴۰ روز همه چی میخورم

سوال منم هست بچم خیلی نفخ دارع منم هیچی نمی‌خورم خیلی رعایت میکنم

من همچی میخورم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۴ ماهگی