شما تو شیردهی سیب زمینی میخوردین؟ نفخ اوره؟

۶ پاسخ

اونجوری بخوای حساب کنی گوشت مرغ و برنج هم سرده هم نفاخه

ببین سرده ولی نفخ نداره فکر کنم بعد هر غذا که نگران نفخشی دوتا دونه زیره بذار دهنت بابا غورت بده

همه چی نفخ داره چ کنیم ما🥺🥲

من میخورم میریزم تو غذا نه نفخ ندارد خوب بپزه

من میخورم با نخوردنم فرقی نداره. یعنی نفخ رو هی دارم

نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی