خانوما پسرم سرما خورده چیکار کنم 🤔🥺

۴ پاسخ

اگه پلارژین داری بده تا بدتر نشده ۲ونیم سی سی هر ۸ ساعت ،اسپری یا قطره بینی هر ۴ ساعت تب داشت پاراکید بده ،آب ریزش داشت نئوتادین یا سیتریزین بده فعلا اینا رو میتونی بدی

فقط ببرش دکتر
من جمعه پسرم آبریزش داشت شنبه صبح بردمش دکتر خداروشکر الان خوب شده و فقط یه شب تب کرد

برررررقص

ببرش دکترعزیزم ماکه دکترنیستیم دارویی سرخودنده بهش

سوال های مرتبط