من میخوام سه چرخه بخرم تابستون بتونه استفاده کنه
من با طلاهای کوچولو و پول کادوی دنیا اومدنش پلاک اسم شو درست کردم با یه زجیر خیلی نازک ک الان خیلی دوست زنجیرش عوض بشه چون کره میخوره با اولین دولتی عیدیش یه پلاک گل خریدم با تولدش النگوشو عوض کردم دنیا اومده بود مادر شوهرم براش خریده بود گوشواره شو مامانم خرید امروز انداختیم گوشش طلا فروشان گفتن تا نوجوانی همینو میتونه استفاده کنه پلاکی که خواهرم بهش کادو داده بود هنوز دارم الان فقط انگشتر نداره😂
ازین سه چرخه خوشگلا بنظرم خوبه براشون
من طلا میخرم
عزیزممن وقتی ۳ ماهم بود برا دخترم النگو خریدم و بعدش گوشواره ولی الان واقعا قیمت طلا بالا رفته.اگر تونستی طلا بخر واسه آینده ی خودش اگر نتونستی چیزی که در حد توانته بخر قطعا پدر مادر واسه بچشون هرچی بخرن بهترینه عزیزم.
قطعا طلا ، من یه سکه پارسیان گرفتم با یه ماشین خوبه بنظرم بدردش میخوره . توی تاپیکام هست
طلا عزیزم
یکسالی چون درک درستی از تولد نداره براش طلا میخرم بهتره بنظرم
کادوی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.