جفت قدامی هستم ینی دیر میفهمم حرکت بچه رو؟☹️💔💔

۹ پاسخ

نع منم قدامی بود ۱۶ هفته می‌فهمیدم تکوناشو

قدامی یعنی چی

برا منم قدامیه ولی یه چیز بگم هیچکی باور نمیکنه حتی خودمم باورم نمیشه من از وقتی تخمک گذاریم شروع شد حس کردم یه چیزی تو شکمم هست هرسری میرفتم دسشویی به آیینه نگاه میکردم میگفتم حاملم بعد میگفت نه ها الکی به خودم تلقین میکنم بعد که درد پریودی داشتم صبر کردم نشدم و حامله بودم الانم حسش میکنم نمیدونم چرا اینجوریه دکتر گفت قدامیه☹️

نهدنگران نباش من از امروز یبار متوجه شدم قدامی ام

بله متاسفانه.من هنوزم کامل و محسوس متوجه نشدم.البته اگر لاغر باشی و چربی نداشته باشی،شاید زودتر متوجه بشی

اره منم اینطوربودم نگرانی نداره

فک نکنما اتفاقا میگن قدامیا زودتر میفهمن من از ۱۲ هفته می‌فهمیدم

من بعضی وقتا حس میکنم اما چون قدامی باید تحرکم کم باشه

والا منم قدامیم ولی تو چهار ماه فهمیدم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیرا مامان آیرا هفته سی‌وششم بارداری
مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی