خانما ازم لک اومده استرس گرفتم چیکار کنم ؟🥺🥺🥺🥺

تصویر
۵ پاسخ

خیلی کمه زیاد شد بازاومد برو زایشگاه

نترس این چیز خاصی نیست من از ۳۲هفته ازینا زیاد داشتم
انقباض و درد نداری نگران نباش
اگ بیشتر شد یا تکرار شد برو بیمارستان
الانم شیاف داری بزار استراحت کن

ب دکترت زنگ بزن

نکنه زیاد سرپابودی

درد هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی